unik crisis management היא זרוע ניהול המשברים של unik. ברור לנו שמי שמגיעים אלינו בעיצומו של משבר – צריכים מענה חד ומדויק. התפקיד שלנו הוא לסדר את המצב. גם כשנראה ללקוח שהכל קורס ואין לו שליטה על העניינים, אנחנו יודעים לעזור לו לנשום עמוק, לחשוב מהר, ולפעול חכם. עבור זה אנחנו כאן – בין אם ללקוחות קיימים של unik המתמודדים עם משבר בעבודה השוטפת, ובין אם ללקוחות חדשים שפונים אלינו במיוחד כשהם בלב הסערה וצריכים עזרה.

כל מקרה לגופו מצריך אמצעי התמודדות אחרים, תבונה ורגישות בכוונוני סנסורים שונים. אבל הניסיון שלנו, וההבנה האינטימית שלנו באחורי הקלעים של ההתנהלות התקשורתית – מספקים לנו את הידע הנדרש לפעול באופן ייעודי ואפקטיבי גם במקרה שלכם.

מענה יעיל למקרי  S.O.S תקשורתיים, מצריך התבססות על היערכות מוגברת ואולטרה-מקצועית. בהתאם, מי שמוביל את ניהול התיק הם בעלי המשרד בשיתוף מנהל לקוחות בכיר. יחד עם הלקוח אנחנו מגבשים את האסטרטגיה, וממצב בו המשבר מנהל אותו – אנחנו עוברים למצב בו אנו מנהלים את המשבר.

אנחנו יוזמים מהלכים להתמודדות עם המשבר, מבצעים ניטור של כל פעולות יחסי הציבור, מקיימים הערכות מצב תכופות עם הלקוח, מזהים הזדמנויות להפוך את החשיפה המסוכנת להזדמנות או יתרון, מבצעים תדרוכים מאחורי הקלעים לעיתונאים ולמובילי דעת קהל, ומלווים את הלקוח באופן צמוד עד לסיומו המוצלח של המשבר.

למי  unik crisis management  עזרה עד היום? מחברות הייטק ועד גופי קמעונאות, מחברות תעופה ועד שירותי בריאות, תעשיה ופיננסים, גופי תקשורת, ציוד בטחוני, נדל"ן, מוצרי צריכה, סטארט אפים ועוד.

בצוות  unik crisis management  שלנו תכירו גם את עו"ד מוטי קריסטל; מומחה למשאים ומתנים וניהול משברים זה למעלה משני עשורים, עם ניסיון מעשי של ליווי תהליכי מו"מים מגוונים במגזר העסקי והציבורי.