ציוץ משולש

כך טוויטר ממקסמת את הקמפיין החדש שלה

חצי שנה לפרוץ משבר הקורונה בארה"ב, וכשעדיין דעת הציבור שם חלוקה מאוד בסוגיית עטיית מסכות, יצאה טוויטר בקמפיין משלה שממוקד בנושא הטעון. במסגרת הקמפיין פוזרו בניו יורק, שיקאגו, לוס אנג'לס, סיאטל ומיאמי שלטי ענק הקוראים לציבור לשים מחסום פה ואף. באופן לא ממש מפתיע, השלטים של טוויטר מנוסחים מושלם: "אני אוהב מסכות, סוף סוף אני יכול לדבר לעצמי בלי שום בעיה", אז האם: ״׳היי, מסכה נחמדה׳ זה משפט הפיק אפ החדש?״ או "אנשים שעוטים מסכות נחשבים ליותר אטרקטיביים, תזכרו את זה".

כל השלטים מעוצבים כציוצים, כך שטוויטר מרוויחה על הדרך גם קמפיין חברתי, גם קמפיין למותג וגם קמפיין שנגזר מהכלי הכי מרכזי של החברה – ציוצים. ובשתי מלים, שיחקו אותה.