עירום מוכר #84859595959

איך דווקא בעידן MeToo# רשת "סקיי" בוחרת לשווק את עצמה דרך עירום? הכל תלוי בגישה

עירום מוכר, עירום מושך את העין, עירום מעורר את החושים, אבל לפעמים עירום מעורר קונוטציה סליזית, של תרבות נמוכה, שמנסה למשוך חרמנים וחרמניות בדרך נלוזה. לשיווק דרך עירום יצא מוניטין רע, אבל הנה תראו: הערוץ "Sky Arts" החליט לקדם את עצמו (ואת העובדה שהפך לערוץ חינמי) דרך סדרת צילומים של האמן ספנסר טוניק, שאיגד כ-250 איש ואישה וצילם אותם עירומים כמעט לחלוטין, כשעל גופם חתיכת בד קטנה – מסיכת פנים.

איך בעידן ה-PC ערוץ אליטיסטי מרשה לעצמו לשווק עירום? איך בימי MeToo# הרשת בוחרת לקדם את עצמה עם גופות חשופים? כמו הנשים במצעד השרמוטות – מבלי להתנצל. כמו המפגינות על המנורה – כהצהרה פוליטית. כמו המצולמים של ספנסר טוניק – שהופכים לאובייקט, ולא הסובייקט. עירום חזק, בטוח, מתוך עמדת כוח. ועדיין, עירום.

לינק לכתבה >>

https://www.theguardian.com/media/2020/sep/17/nude-art-installation-in-london-marks-sky-arts-becoming-free