ניצול חכם של יצר המציצנות של כולנו בשילוב עם טכנולוגיה שכבר חשבנו שהתיישנה והדפסה ביתית שמשדרת אותנטיות
חשבנו ששיווק באמצעות QR הוא טכנולוגיה שהתיישנה מהר, ענתיקה בת עשר. אבל במקרה של האמן מאור אביטבול (המכונה ג'יגי) נעשה בו שימוש גרילה מצוין. ג'יגי הדפיס אלף עותקים של מודעה כאילו חובבנית וביתית ועם צוות מתנדבים תלה אותם ברחבי העיר במבצע גרילה לילי. הנוסח הזועף רמז שאולי בת הזוג של איזשהו נדב אלמוני זועמת על שבגד בה ולכן מפיצה סרטון אינטימי שלו. וכמו שכל עורך ספרותי יודע, אין כמו סאבטקסט טוב כדי לדחוף קדימה את העלילה. והעוברים ושבים ברחובות תל אביב בלעו את פיתיון הסאבטקסט ומיהרו להשלים את מה שנתפס בעיניהם כסיפור המלא, להיות מציצנים, לסרוק באמצעות הטלפון את המודעה, להיכנס ללינק ולראות במה מדובר.