קמפיין ויראלי מחוכם של בורגר קינג צרפת: איך להניע רבבות לצלם קליפים כמה שיותר יצירתיים ומקוריים ולרדוף אחריך? מציעים המבורגר חינם אבל בסוד שמתגלה במקרה
נכון אף אחד, לעולם, לא קורא את הסכם השימוש באפליקציות או באתרים? (הלוואי שזה היה מסתכם בזה, את ההסכם של המשכנתה שלכם קראתם?), בבורגר קינג צרפת הציבו בדיוק את אמת החיים הזו בטבורו של קמפיין ויראלי מחוכם. בשלב הראשון, הם שינו את הסכם השימוש באתר ההזמנות שלהם. כולם ראו הודעה על שינוי ההסכם, ומכיוון שאף אחד לא קורא אותו, כולם אישרו אוטומטית מבלי שאף אחד הבחין בפרט ששונה. אולם הפרט החדש בהסכם היה: מי שבורגר קינג צרפת עוקבים אחריו בטיקטוק – מקבל וופר בחינם. זמן מה חלף מבלי שאיש שם לב.
ואז, החברה בחרה בחשבון חזק ופעיל של אדם שנותן לייף-האקס בנושאים צרכניים, ויש לו כ-3 מיליון עוקבים. לקח עוד קצת זמן, אבל לפתע האיש קלט שהסכם השימוש השתנה, והוא דווקא קרא אותו בעיון… ושם לב שהם עוקבים אחריו. יש, וופר בחינם! כמובן שהוא מיהר לספר על זה בטיקטוק שלו. ואז התחיל כדור שלג של PR, כשאלפי אנשים עשו הכל, אבל הכל (צפו פה), כדי שישימו אליהם לב, בורגר קינג יעקבו אחריהם והם יקבלו המבורגר מסכן בחינם. וכל קליפ יצירתי שהם הפיקו בהרבה כישרון ומאמץ, הפך אוטומטית לקליפ פרסומת חינם אין כסף מבחינת בורגר קינג.