חטפו דו"ח

זיהוי מוצלח של מטרד שנוא שמעיק על כולם, וביצוע גרילה מדויק שזולג בטבעיות מהפיזי לוויראלי. הקמפיין הגאוני של רשת ציוד הריצה הצרפתית "דיסטנס"

רשת החנויות הצרפתית לציוד ריצה "דיסטנס" ניצלה בצורה מבריקה את ההורדה של מהירות הנסיעה בתוך הערים ל-30 קמ"ש בלבד, שלוותה בהצבת מצלמות מהירות בכל פינה והטלת קנסות כבדים ונתפסה בציבור כמטרד שמקשה על החיים. במקום קמפיין של מיליונים שינסה לשווא לשכנע מדוע צריך לקנות בדיוק את אותם מותגים מוכרים דווקא אצלם ולא אצל המתחרים, רשת דיסטנס (וליתר דיוק: חברת הפרסום BETC) פשוט שלחה אנשים לרוץ ברחובות. העלות? קרוב לאפס. התוצאה? באזז עצום ויצירת תופעה סוחפת. הקמפיין זכה ב"פרס הזהב" בתחרות קליו היוקרתית בפסטיבל קאן האחרון.

http://https://clios.com/awards/winner/direct/distance/outlaw-runners-114915