תהיו חזירים - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

תהיו חזירים

איך מביאים לקוחות חדשים לבר שמדשדש במכירות? מנתקים את הלקוחות מהעולם החיצון

לפאב "החזיר השמן" שבווילס הייתה בעיה. התחרות קשה, הלקוחות לא מגיעים וגם אלה שכן מגיעים שוקעים עם הראש במחשב או בטלפון ומסתפקים בכוס בירה או שתיים והביתה. הסברה הרווחת היא שהיום כבר אי אפשר לנצח את הטכנולוגיה, וכל מי שיצא לאחרונה לבילוי חברתי יודע שהוא כולל 20% שיחה של המשתתפים בו, ו-80% התעסקות בטלפונים הסלולריים.

אנשי השיווק של המקום החליטו לצאת במהלך שגם יביא להם יחסי ציבור וגם ישפר את העולם – הנחה של 25% לחשבון, לכל לקוח שיסכים להשאיר את הטלפון הסלולארי שלו בתוך קופסא נעולה. הרעיון הזה כבר הביא להם לא מעט תהודה ברשתות החברתיות וגם סיקור נרחב בחדשות בארצות-הברית, דנמרק, קולומביה, קנדה, פורטוגל וכן, עכשיו גם בישראל.

השלט בכניסה מבהיר לכולם את החוקים:
1. תמסור את הטלפון בכניסה לפאב
2. לא תקבל אותו עד שלא תשלם את החשבון בסוף הבילוי
3. דבר, צ'וטט ותהנה מערב בלי הפרעות

הקופסא עם הטלפונים אמנם נשארת בשולחן, אבל המפתח נמצא אצל המלצר – ורק הוא זה שיחליט אם ומתי תוכלו לקבל את המכשיר בחזרה. לא יעזור שהשארתם בייביסיטר בבית או שאתם רק רוצים לראות מה התוצאה בקלאסיקו – ערב אחד בלי טלפונים לא יהרוג אף אחד.

"טלפונים סלולאריים יכולים להיות מטרד אמיתי, והם מונעים מאיתנו לשבת עם משפחה וחברים ופשוט לנהל שיחה טובה", מספרים מנהלי המקום ריק ווטקין וג'ייד דרלינגטון. "יש לנו לחץ עצום כשהמכשיר לידנו, כל הזמן לבדוק אימיילים, רשתות חברתיות, הודעות טקסט ושיחות. אנחנו רק רוצים שאנשים יזכרו שהם יושבים סביב השולחן עם עוד אנשים אחרים".