שרופים בתעשייה - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

שרופים בתעשייה

לא בטוח שמה שהעולם זקוק לו כרגע זה עוד סדרת ערפדים, עוד אחת בתוך ים של דרמות, קומדיות ובעיקר מופעי אימים ששוטף את המסך הגדול והקטן כבר כמה שנים טובות. נדמה שכל הווריאציות כבר מוצו, וכשזה המצב, איך, לעזאזל, גורמים לסדרה חדשה לבלוט בין עשרות אחרות, לחשוף את שיניה ולנעוץ אותן בצווארם של הצופים (מטאפורית, מטאפורית)?

ברשת פוקס כנראה שברו את הראש בדיוק על זה כשניגשו לקדם את סדרת הערפדים החדשה שלהם, “The Passage”. הם גילו שכל מה שצריך בשביל קמפיין טוב זה קצת אשלגן פרמנגנט וחומצה גופרתית. וזה יותר פשוט ממה שזה נשמע.

לקראת עליית הסדרה בברזיל, הוצבו ברחבי העיר סאו פאולו כרזות אטומות בתוך תיבת זכוכית המציגות את דמויותיהם המאיימות של ערפדים לא סימפטיים. עד כאן, עסקים כרגיל. אלא שהכרזות, שהוצבו לעת ערב לעיני כל, התלקחו לפתע עם שחר, כאשר האור גורם לתרכובת הכימית שממנה עשוי הדיו להישרף עם הנייר – ממש כמו שקורה לערפדים באור השמש, כפי שכולנו יודעים. התוצאה מרשימה ויזואלית, מפתיעה ובעיקר ייחודית.

אגב, למרות הקמפיין, בפוקס החליטו לבטל את הסדרה אחרי עונה אחת – כי נראה שבכל זאת אין צורך עמוק בעוד סדרת ערפדים. אבל אם יש כאן דבר אחד שאפשר ללמוד הוא שבשביל קמפיין טוב לא תמיד צריך קופי גאוני או שימוש בטכנולוגיה חדישה. לפעמים כל מה שצריך זה כימיה טובה. אלמנטרי, לא?