שקר כלשהו: התקשורת ניסתה להפיל את נתניהו - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

שקר כלשהו: התקשורת ניסתה להפיל את נתניהו

האם התקשורת שמאלנית, כמו שראש הממשלה מיטיב להדהד?

נתונים שנאספו על ידי יפעת מחקרי מדיה מציגים תמונה קצת שונה. הנתונים, שהובאו על ידי חוקרת התקשורת איילה פנייבסקי, מגלים מיהם הפוליטיקאים שקיבלו הכי הרבה זמן מסך בכלי התקשורת בבחירות האחרונות. ניגש מייד למנצחים ולמפסידים – הפוליטיקאי הפופולרי ביותר שמקבל הכי הרבה זמן מסך הוא ראש הממשלה נתניהו, עם 919 הופעות בתקשורת. בני גנץ, לעומתו, הגיע רק למקום הרביעי, עם פחות ממחצית מההופעות שקיבל נתניהו. בין שניהם הגיעו איילת שקד, יו"ר מפלגת ימינה שקיבלה בקלפי 7 מנדטים, ולא פחות ולא יותר מאיתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה לישראל שבכלל לא עברה את אחוז החסימה. שני אלה, באופן בלתי נתפס, קיבלו יותר זמן מסך מראש מחנה המרכז-שמאל. ואילו מי שנחשב למנהיג הציבור הערבי בישראל, ראש המפלגה השלישית בגודלה ומי שעשוי להיות ראש האופוזיציה בכנסת הבאה, איימן עודה, בכלל לא נמצא בין 20 הראשונים.

אז התקשורת השמאלנית הזאת? שניסתה להפיל את ביבי? שעויינת את הימין? שמלטפת את גנץ? על פי נתונים של יפעת מחקרי מדיה, אלה…

פורסם על ידי ‏‎Ayala Panievsky‎‏ ב- יום שני, 23 בספטמבר 2019