יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

רק מילה

פעם, לפני שלפוליטיקאים היה ״פייק ניוז״,  שמשמעותו – ״זה לא נכון כי ככה החלטתי ואתם לא יכולים להתווכח איתי כי אלוהים בידי ונגעתי באדום״,

היו נבחרינו נוהגים להשתמש באחיו הלא מפותח, שלוש מילים שהיו עולם ומלואו:״דברי הוצאו מהקשרם״.

בעולם שבו שלט הפרינט, בלי אינטרנט, וכמובן שבלי גוגל ובלי ארכיונים שזוכרים הכול, מספיק היה להגיד את שלוש מילות הקסם האלה והעיתונאי הוא זה שהיה נאלץ להוכיח שאין לו אחות.

גם אנחנו החזקנו ממרב מיכאלי בתור אחת עם תודעה דיגיטלית מפותחת, לכן כשהשתמשה בביטוי האנכרוניסטי ״דברי הוצאו מהקשרם״ כשנטען שאמרה בראיון בטלוויזיה האוסטרלית שהמשפחה הגרעינית היא המקום הכי פחות בטוח לילדים, האמנו לה.

אלא שעושה רושם שהפעם היא יצאה מהדור האנלוגי. ב-2017 הביטוי ״דברי הוצאו מהקשרם״ הוא לא פחות מהרמה להנחתה לעיתונאים ועכברי רשת שפשוט צפו בהקלטה המלאה, וגילו שההקשר היה ההקשר..

מה יצא בסוף: שמיכאלי רצתה לצאת נועזת, אבל יצאה מעט הזויה, וגם נפלה בשקר שקוף.