יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

עפים על עצמם

מפגני אהבה דביקים מדי גורמים לכם להקיא? תכתבו על זה שיר

כל מי שעלה אי פעם על מטוס מכיר את הערכה השגרתית שמחכה לנו ליד הכיסא – מגזין תעופה כלשהו, הוראות בטיחות ושקית הקאה. בחברת easyJet החליטו לקחת את הסטנדרט הזה, ולהפיק ממנו את המיטב.

עד לחג האהבה הקרוב השיקו בחברה תחרות שירה רומנטית במיוחד בין הנוסעים שלה, כשאת השירים הם מתבקשים לכתוב על שקיות ההקאה שלהם אותן אוספות הדיילות בסוף הטיסה. את התוצאה שופטת דייזי גודווין, אחת הסופרות המוערכות בבריטניה.

את התחרות, שמביאה לרשת הלואו-קוסט לא מעט פרסום, יזמו שם אחרי שגילו כי למעלה מ-29% מלקוחות המועדון שלהם נמצאים במערכות יחסים ארוכות וכי 250,000 זוגות צפויים לטוס לטיולים רומנטיים איתם עד לסוף האביב.

מה צריך לעשות? לעלות על טיסה, לקחת את שקית ההקאה, להשתדל לא להקיא, לכתוב עליה שיר או סיפור קצר, לשתף ברשתות החברתיות ולחכות לתוצאות של השופטת המכובדת. היצירה הזוכה תביא לבעליה זוג כרטיסי טיסה לכל מקום בעולם אליו מגיעה רשת easyJet.