יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

עם הפנים לעתיד

3 טרנדים שיווקיים שיכבשו אותנו ב-2018

1.אוגמנטד להמונים
זוכרים איך כולם רדפו רק לפני כמה חודשים אחרי פוקימונים בשדרות רוטשילד? זו הייתה רק ההתחלה. בשנה הבאה יהפוך ה"אוגמנטד ריאליטי" (AR) מנישה חביבה ליודעי ח"ן לטכנולוגיית חובה מיינסטרימית עבור כל חברה ומותג. "כולם יצטרכו ללכת על זה בקרוב מאוד", חזה לאחרונה נשיא אפל טים קוק. "זה יהיה דבר שהוא מובן מאליו, כמו שיש לך אתר אינטרנט ככה יהיה לך אוגמנטד ריאליטי". בין הראשונים לאמץ את הטכנולוגיה היו אנשי חברת "גאפ", שהשיקו חדר הלבשה וירטואלי בו הגולשים יכולים לבנות מודל עם הפרופורציות של הגוף שלהם ולמדוד דרכו בגדים בזמן אמת.

2. רואה לך בעיניים
טביעת אצבע? אתם חיים בעבר. ליותר ויותר מכשירים אלקטרוניים מוסיפים לאחרונה מצלמה משוכללת כדי שנוכל לנצל אותם עד תום. האייפון X מביא את זיהוי הפנים להמונים עם המערכת שמאפשרת שחרור נעילה לפי תווי פנים, וגם גוגל שחררה תוסף שמבדיל בין בני הבית לזרים. בסין כבר לא צריך ללכת עם ארנק – טכנולוגיית זיהוי הפנים נמצאת בחנויות רבות ואחרי רישום קצר תוכלו לשלם בקופה במבט אחד קצר למצלמה. גם הטכנולוגיות של אמאזון תלמד בשנה הבאה את הרגלי הלבוש של בני הבית, ולתת המלצות אופנה חכמות (כולל לינקים לרכישה). אז תחייכו יפה למצלמה, היא עוד תפגוש אתכם בסיבוב.

3. קו 5 למאדים
פעם בזוקה הבטיחה לקחת אותנו לירח, היום כבר מוכרים כרטיסים למיליארדרים למאדים. טיסה לארצות-הברית או אוסטרליה היא כבר לא אטרקציה בימינו, ואם אראלה תתקשר אליכם תדרשו ממנה מינימום של מקום זוגי לחללית הבאה שיוצאת ממדבריות אריזונה.

הקרב על הטיסה הראשונה לחלל בעיצומו – מצד אחד היזם האגדי אילון מאסק שהבטיח להוציא את משלחת התיירים הראשונה שלו לחלל ב-2018, ובצד השני ג'ף בזוס מייסד אמאזון שבצניעותו הבטיח שהתיירים שלו יגיעו לשם רק ב-2019. בינתיים החברה של היזם הבריטי ריצ'רד ברנסון גייסה עוד מיליארד דולר מערב הסעודית כדי לקדם את תכנית החלל שלו ומרוץ החימוש בדרך לחללית הראשונה רק מתרחב.