סערה בכוס קלקר - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

סערה בכוס קלקר

העונה הסוגרת של "משחקי הכס" לוותה ברצף של פשלות ומפחי נפש וזמזום בלתי פוסק של ביקורת – חלקה מוצדקת, חלקה קטנונית משהו.

הסדרה שהייתה סמל להפקה אפית ללא רבב נקרעה לגזרים על ידי הצופים בעונה האחרונה, שלפתע ראו במערך המשומן של HBO לא יותר מחבורה של חובבנים ושלומיאלים – כאלה שבכלל מפתיע שהצליחו לסחוב את שבע העונות הקודמות.

לא היה פרק אחד העונה שלא חטף אש צולבת בידי צופים ממורמרים. אחד השיאים הזכורים היה הופעתה של כוס קפה חד פעמית של חברת סטארבאקס באמצע הפרק הרביעי בעונה, מה שהפך למקור בלתי נדלה לבדיחות רשת וממים. הגרסה הרשמית תולה את האשמה באמיליה קלארק, המגלמת את אם הדרקונים, המלכה דאינריס, ששכחה את כוס הקפה על השולחן בזמן הצילומים.

אבל אם עבור דרמת הדרקונים והאבירים זה היה עוד מסמר כואב מפלדה וליריאנית שהותיר פצע שותת, בצד השני היה מי שניצל את הפשלה המביכה ועשה ממנה רווח יחצ"ני.

בחשבון הטוויטר של רשת הקפה הפופולרית נכתב בלקוניות "למען האמת, אנחנו מופתעים שהיא לא הזמינה dragon drink". משחק המילים החביב נתן לסטארבאקס הזדמנות לפרסם שייק טרופי זרחני ומותאם לאינסטגרם, עשוי מנגו, פיטאיה וחלב קוקוס שהחל להגיע לסניפי הרשת זמן קצר קודם. נראה ששייק הדרקונים לא הצליח לעורר עניין גדול עד אותו רגע, אלא שבעקבות הציוץ של סטארבאקס הוא הגיע לשיאי חיפושים בגוגל ועורר באז כללי ברשת. רשת הקפה המשיכה לחלוב את הטעות המצערת של משחקי הכס בעוד סדרת ציוצים שמקדמת את השייק הוורדרד שלהם, ונראה שמדובר בלהיט בהתהוות. כי אם יש דבר אחד שלמדנו ממשחקי הכס זה שעל טעויות משלמים ושתמיד יש מי שמרוויח מהן, שמפלתו של אדם אחד היא הניצחון של אחר ושאף פעם אי אפשר לדעת מי ייצא מכל התסבוכת כשידו על העליונה.