סיכום שנת 2017 ביוניק - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

סיכום שנת 2017 ביוניק

סוגרים שנה
מה נאחל לעצמנו? עוד המון משברים

2017 היית שנה מאתגרת, שבה טושטשה או התחדדה ההבחנה שבין אמת לבין בדיה. השנה, שבה התקשורת העמיקה את תפיסת האג'נדה שלה, ובה כל קהילה התכנסה בבועה התקשורתית שלה, וגוננה עליה בעוז.

גם אצלנו ביוניק זו היתה שנה עמוסה. דירגנו עם מדדים של קסם את הדברים הכי חשובים לחיים עצמם (מ-6 השוערים הגדולים בעולם ועד 5 המטבעות הווירטואליים שאתם חיים להכיר); עם מנורה מבטחים הארנו את הפערים הגדולים בשכר ואת חשיבות החיסכון לפנסיה לנשים; קידמנו את לימודי ההנדסה עם מכללת אפקה, השקנו את מייבש השיער המהפכני של דייסון ה- supersonic, יחד עם קרן ברל כצנלסון הבאנו לתקשורת נתונים מדהימים מדו"ח השנאה; עם איזי שפירא המשכנו לקדם את בעלי המוגבלויות בסדרה של כתבות ושערים; ועם רשת פרימה השקנו מלונות עסקיים חדשים וייחודיים. בגזרה הדיגיטלית, הרחבנו את הפעילות של Ballz בסדרה של מהלכים שרק ילכו ויגדלו במהלך שנת 2018 וצירפנו לקוחות חדשים שעליהם עוד תשמעו במהלך השנה הבאה בכל מקום אפשרי.

במהלך השנה התעצמה פעילות זרוע ניהול המשברים שלנו, D-day, עם ארגוני עובדים, כמו ארגון הכבאים, ארגון הפרקליטים, וטייסי אל על שהצטרפו אלינו מייד לאחר המשבר הציבורי שנדמה שאין איש שלא נחשף אליו. בקרוב, נכריז הכרזה גדולה ומשמעותית הקשורה לזרוע ניהול המשברים שלנו.

לקראת סוף השנה משרד סנדיק קומיוניקיישן, בבעלות עמית סנדיק, מוזג לתוך יוניק, יחד עם לקוחות כמו ליימן שליסל, חברת מלח הארץ, רשת הדיור המוגן עד 120, מרכז הירידים ועוד. הם הצטרפו ללקוחותינו בהם AIG, חברת שפיר הנדסה, הרשות השנייה, דלתא גליל, דלק מוטורס, דייסון, המכללה למנהל ועוד. השנה גם מונו שני מנכ"לים שותפים בחברה – רן אהרן ואירית נחמני, ואחרי עשור בתפקידי עריכה בכירים ב"ידיעות אחרונות" וב"וואלה" הצטרף לכוחותינו דני ספקטור כסמנכ"ל תוכן ב-Ballz, זרוע התוכן הדיגיטלית שלנו.

מה נאחל לעצמנו ל-2018? קודם כל – נתחיל להתכונן לחגיגות ה-15 של קבוצת התקשורת שלנו. נעשה דברים גדולים עם הלקוחות הקיימים, נמציא עולמות ללקוחות חדשים ולא נשכח לרגע שבסופו של דבר אנחנו קמים בכל בוקר ועושים את מה שאנחנו אוהבים באמת.

בעולם של fake news, נמשיך לעשות real PR, ונמשיך להשפיע על המציאות, לטובה.
שנה טובה!