נגטיב, ללקק את האצבעות - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

נגטיב, ללקק את האצבעות

למרות הקורונה, למרות המהומות של ארגוני BLM, ששטפו את ארצות הברית, ואת וושינגטון בפרט, אנשי הקמפיין של ג׳ו ביידן, המתמודד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית לא ממש רוו נחת בתקופה האחרונה: הסקרים אומנם נוטים באופן מובהק לטובתו של ביידן, אולם ישנו קונצנזוס במערכת הפוליטית האמריקנית כי מדובר במועמד בלתי אטרקטיבי, כזה שאומנם זוכה לתמיכה בסקרים אך לא ברור האם יצליח להוציא מספיק אנשים מהבית על מנת לממש את זכות ההצבעה שלהם. ישנה תחושה מנקרת שגם אם לפי כל מדד רציונלי טראמפ אמור להפסיד, בסופו של דבר הוא ינצח. עיין ערך נתניהו מלך הקמפיינרים. יחד עם זאת, אנחנו כאן כדי להרים ולהחמיא לאנשי ביידן על קמפיין הנגטיב שהרימו השבוע בזמן הנכון, בעוד הברזל חם, תוך ניצול חולשתו של המועמד החזק שממול, טראמפ.

אתגר הרמפה: הנשיא הגיע לא מזמן לאקדמיה הצבאית בווסט פוינט. שם, היה צריך לרדת מבמת הנואמים דרך רמפה בזווית שנקרא לה מאתגרת. טראמפ התקשה מאוד לרדת, דבר שהעלה את החשש לגבי תפקודו הפיזי. הצוות של ביידן, המועמד הדמוקרטי לנשיאות שיהיה בן 78 בנובמבר הקרוב, החלו להפיץ סרטונים של המועמד הדמוקרטי רץ במעלה אותה רמפה בהשוואה לטראמפ המדדה מטה, כשברקע נשמע טראמפ מסביר בקולו את התקרית. את הסרטון חותם הכיתוב: Biden President he’s not a winey b*tch ובתרגום חופשי לעברית: ביידן לנשיאות, הוא לא כ*בה יללנית.