מנפצת את תקרת הזכוכית בהטבעה - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

מנפצת את תקרת הזכוכית בהטבעה

בת 9 רצתה לקנות את נעלי הכדורסל החדשות של סטף קרי אבל לא מצאה כאלה במחלקת ילדות, מכתב התלונה שלה רץ ברשתות וכוכב ה- NBA יצא מלך פלוס בונוס – מסר פמיניסטי

לפעמים, גם בקמפיין הכי מושקע, מתרחשת סיטואציה לא מתוכננת שיוצרת יותר אפקטים חיוביים אפילו מהקמפיין עצמו ובלי להתכוון מעבירה מסר הרבה יותר גדול ומשמעותי, אפילו מהמוצר עצמו. זה מה שקורה שהפרזנטור שלך, כמה שהוא סלב, הוא יותר בן אדם ובעצם זה מה שהמאמן שלו ב-NBA  אומר כל הזמן.

זה מתחיל בריילי, ילדה בת 9 מנאפה קליפורניה החליטה שהיא רוצה את נעלי ה- Curry 5 של Under Armour, החדשות של כוכב ה-NBA, סטף קרי. חיפשה וחיפשה אונליין ומצאה רק מידות לילדים במחלקות הבנים. מה עושים? ריילי החליטה לכתוב לשחקן האהוב עליה ולבקש שיעשה משהו כי גם בנות רוצות "להפגיז" עם "קרי 5".

קרי, שחקן שכבר מזמן הכריז על תמיכה בנשים אתלטיות ונותן חסות למחנה קיץ לכדורסל לבנות, לא נשאר אדיש ומיד פנה לUnder Armour ותוך ימים כל אתרי האינטרנט שונו בהתאם והציעו את ה"קרי 5" גם במחלקת ילדות. אבל זה לא נגמר בזה – קרי שלח לריילי זוג, הכניס אותה לרשימת הממתינים המאוד מצומצמת ואקסקלוסיבית ל"קרי 6" וביקש ממנה לשמור את התאריך, ה- 8.3.2019, יום האישה הבינלאומי כי מחכה לה הפתעה.

מיליוני נשים בעולם כבר התרגלו לחפש נעלי כדורסל במחלקות הגברים והילדים ולעצום עין מהמסר שמסתתר שם וכבר שנים הנושא הזה נמצא בשוליים עד שבאה ריילי. כי לבנות של היום אין זמן לבולשיט מגדרי, הן שוות והן יודעות את זה ורצות על הדרך שסללו מיליוני נשים קודם, חלק מהן שוברות את תקרת הזכוכית בהטבעה.

Slam dunk