יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

מלקקים לקהילה

ברחבי העולם מציינים בחודש יוני את אירועי הגאווה, וכיאה לקהילה שהיא גם כוח קניה גדול, יש מי שמנסה לתפוס על זה טרמפ. רשת הגלידות בן אנד ג׳ריז החליטה להתייצב מאחורי קהילת הלהטב״ק באוסטרליה ובמחאה על כך שהמדינה עדיין מסרבת להכיר בנישואים גאים, החליטו ב-26 הסניפים של הרשת שלא לאפשר ללקוחות לרכוש שני כדורים זהים של גלידה, כלומר באותו הטעם.

וכשמהלך יחצנ״י הוא ציני, התגובות הסרקסטיות אליו מגיעות די במהירות. ברשתות החברתיות באוסטרליה התייחסו למהלך כגימיק מסחרי ותו לו. ב-2017, מתברר, די פשוט לזהות פינק וושינג (להדביק ערכים בלי לגבות אותם בפעולות). הסקרים באוסטרליה, אגב, מראים כי רוב הציבור תומך בנישואים חד מיניים ובשלב זה מי שמונע את משאל העם בנושא זו מפלגת הלייבור, כך שהמהלך של בן אנד ג׳ריז לא נתפס כפורץ דרך, אלא כסתם מנג׳ס.