יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

מי כאן המלך?

אלטרואיזם או טרוליזם? מהלך חסר תקדים של רשת ברגר קינג בארגנטינה גנב לאחרונה את מירב תשומת הלב מהמתחרה הישירה מקדונלדס. לקוחות שהגיעו ב-10 בנובמבר לסניפי ברגר קינג במדינה והזמינו את מנת הדגל – וופר, הופנו למקדונלדס.

הסיבה? באותו היום ציינו במקדונלדס ארגנטינה את יום ה- "McHappy", שבו כל ההכנסות ממכירות ביג מק נתרמו לילדים חולי סרטן. התעלול השיווקי הזה תועד כמובן בסרטון שהראה עד כמה נדיבה רשת ברגר קינג שמוכנה לוותר על הכנסות למען ילדים חולי סרטן (איזה באזז היו משיגים שם מתרומה אנונימית שקטה?!) ובמקדונלדס נשארו מבחינה תקשורתית, עם חצי הביג מק ביד.

זאת לא הפעם הראשונה שבה ברגר קינג מטרילים את מקדונלדס למען מה שנקרא ״מטרות טובות״. בעבר כבר סיפרנו לכם כאן על קמפיין עתיר פרסים שלהם במסגרתו ברגר קינג ניו זילנד המציאה את ה-מקוופר.
שילוב בין ביג מק ו-וופר למען שלום עולמי.