מגדר בטעם בוטנים - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

מגדר בטעם בוטנים

הייתם מאמינים שהתינוק של במבה עוד מעט בן 30? בפרק הזמן הזה, הפרזנטור הפך להיות האסוציאציה הראשונה (והשנייה והשלישית) שלנו כשאנחנו מדברים על החטיף, ולא זו אף  זו, הוא גם כמעט ונבחר להיות הקמע של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת לונדון ב-2012.

אז אם התינוק של במבה הוא מדורת השבט, באסם פתחו במהלך שמאיים לשפוך מים על המדורה. האמנם?

מה הסיפור?

לקראת אירועי יום האישה החליטו באסם להשיק מהדורה חדשה ומכילה במיוחד – במבה של אסם עם תינוקת חיננית שתחליף (באופן זמני) את התינוק המוכר והאהוב למשך חודש וחצי על אריזות הבמבה הקטנות. ההחלפה לוותה בקמפיין דיגיטלי במסגרתו קיבלו שישה ילדים וילדות הודעה על כך שלבמבה נולדה תינוקת חדשה.

מה קרה אחרי זה?

אנשי אסם עדיין ממתינים למשאית עם המדליות. הם אפילו דאגו לקבל אישור מהרבנות למהלך כדי למנוע מצב שבו העדה החרדית תסכל את המהלך. מה שהם לא לקחו בחשבון זה את הקהל הישראלי למוד הניסיון שבשנת 2020 כבר לא מתרגש מכל מחווה יחצנית שזורקים לכיוונו. לקוחות העלו כמה סימני שאלה שהעיבו על המהלך: למה התינוקת של במבה לובשת חולצה, בניגוד לתינוק העירום?  למה צריך בכלל לקבל אישור מהרבנות רק כדי להציג תינוקת? למה מדובר במהלך של חודש, שמוצג רק על שקיות קטנות? המהלך עורר יותר סימני שאלה מסימני קריאה והפך למשבר יחצני לאסם. עדיין לא קיבלנו תשובה לשאלה אם בשקיות התינוקת של במבה יהיו גם 30% פחות במבות?

כתב מנהל הקריאייטיב, דניאל קליינברג