למחוץ פרעוש ולנוח - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

למחוץ פרעוש ולנוח

מהלך השחרה יהיה לעולם יעיל יותר ממהלך של בנייה – שאלו את בני גנץ, או חפשו את מצעי המפלגות שלא פורסמו בבחירות האחרונות.

זה כך, כי אנחנו מתוכנתים להתייחס לחרדה, מאשר להבטחה. הקיים קיים, על הטוב ועל הרע שבו; האיום על הקיים מטלטל. שאלו את נגיף הקורונה, אם עדיין לא השתכנעתם.

הרשתות החברתיות שכללו משמעותית את היכולת להשחיר יריבים – בין הפוסט לבין פרסומו לא ממתינים עורכים שבודקים את אמיתות הפרסום; וגם, אפשר ליצור ולשכפל מספר בלתי מוגבל של פרופילים פיקטיביים.

יש כאלה שלוקחים את זה לקצה. ואנחנו לא מדברים על מי שמיהר להכריז על ניצחון ענק, בהמשך לניצחון האדיר, ולימונדה שהפיק מהלימון.

אנחנו מדברים על המהלך שגרם לאיצטדיון קמפ נואו לעבור למצב מרקחה: הנהלת קבוצת הכדורגל ברצלונה שכרה חברת יחסי ציבור כדי לשפר את תדמית ההנהלה ואת תדמית הנשיא ג׳וזפ מריה ברתומאו. איך תשופר תדמיתם, אתם ודאי שואלים? בין היתר על ידי השחרה של יריביהם. לא, לא היריבים מריאל מדריד. הצחקתם אותנו.

אתר האינטרנט הספרדי "SER Catalunya" דיווח כי חברת יחסי הציבור שנשכרה הקימה חשבונות פיקטיביים בפייסבוק, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות שיצאו נגד נשיא העבר של הקבוצה ז'ואן לאפורטה, וגם נגד השחקנים בהווה ליאו מסי, אשתו אנטונלה וג'רארד פיקה, שחקני עבר ואפילו מאמן העבר של ברצלונה, פפ גווארדיולה, שמתחו ביקורת על הנהלת הקבוצה.

החברה קיבלה, על פי התחקיר, כמיליון יורו מברצלונה עבור השירותים הללו ובהנהלת המועדון הכחישו כמובן את הפרטים.

מנגד, עכשיו קורונה, היורו בוטל, הליגות בוטלו, האליפויות בוטלו, וכל השחרה טבעה בתועפות של חדשות רפואיות.

ואולי כשנוודא שחלף המבול והמים כלו, גם בעלי קבוצות וכוכביהן יחזרו להיות חברים.