להפוך את הלימון לאבוקדו - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

להפוך את הלימון לאבוקדו

איך חברת הרכבות הבריטית הצליחה לצאת מהמשבר שלה בדרך יצירתית במיוחד

הכוונה הראשונה הייתה דווקא טובה – חברת הרכבות הבריטית וירג'ין השיקה כרטיס חדש המיוחד לגילאי 26-30 והעניק להם הנחה קבועה של 30 אחוז על כל הנסיעות. אלא שאז האתר שלהם קרס, ואלפי לקוחות מאוכזבים לא הצליחו לרכוש את הכרטיס והביעו את זעמם ברשתות החברתיות.

בכירי החברה התכנסו וטקסו עצה – איך יוצאים מהמשבר בדרך יצירתית במיוחד. הפתרון הגיע דווקא בדמות קמפיין יוצא דופן, שעוסק באחד המאכלים האהובים על הדור הצעיר. חברת וירג'ין הגתה רעיון מחוץ לקופסא – אבוקארד, כרטיס נסיעה שמתבסס על אבוקדו.

למשך שבוע אחד, עד שיתוקן האתר, כל הנוסעים בגילאי 26-30 שיגיעו לתחנות עם אבוקדו טרי, יקבלו את אותה ההנחה שמעניק הכרטיס החדש.
והיו גם חברות מסחריות שרכבו על המהלך שזכה ליחסי ציבור גדולים באנגליה. אחת החברות הציעה לכל מי שישתף תמונה שלו עם אבוקדו בתחנת הרכבת חטיפי פפרוני, אותם יוכלו לאכול במהלך הנסיעה.

עד כדי כך הצליח המהלך, שאחד הנהגים של הרכבות ביקש מהקהל להביא אבוקדו טרי וטען שהנוסעים לא יוכלו לסבול קרון מלא באבוקדו רקוב בנסיעת בוקר ארוכה.