יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

והערה קטנה לגבי הבחירות להסתדרות

לשלי יחימוביץ׳ שהתמודדה על תפקיד יו״ר ההסתדרות, היו נתוני פתיחה לא רעים בכלל. עיתונאית מצטיינת שהפכה לח״כית משפיעה, תקשורת מחבקת ויריב, אבי ניסנקורן, שהמנגנון אמנם היה לצידו, אבל הציבור – ספק אם יזהה אותו ברחוב. בעיית כריזמה נקרא לזה.

היתרונות של יחימוביץ׳ התגמדו מהרגע שהתחיל הקמפיין, פשוט משום שלא היה לה קמפיין כל כך. כן, פוסטים בפייסבוק זה דבר נחמד, בטח כשהם מגיעים ל-אלפיים שיתופים, אבל צריך לזכור, שלשלט בנתיבי איילון נחשפים מיליון וחצי בני אדם. ביום. והם רואים את השלט לא פעם אחת, אלא לפחות פעמיים ביום.

כן, בזמן שיחימוביץ׳ הסתפקה בשלט אחד קטן והרבה מאוד פוסטים, ניסנקורן ניהל קמפיין לפי הספר, כמו פעם – עם שלטי חוצות, כתבה קורעת לב בידיעות אחרונות וכן, גם כינון מדויק לבטן הרכה של המתחרה. פוליטיקאים ומפרסמים בכלל התאהבו בתקופה האחרונה במדיה החדשה. פוסטים בפייסבוק, דאחקות בטוויטר, תמונה באינסטגרם. זה טוב ויפה, אבל החשיפה של זה עדיין לא מתקרבת לאייטם בפריים טיים של ערוץ 2, לגל שלטי חוצות, או אפילו לתפוצת העיתונים המודפסים, כן הנייר הזה שחלף מן העולם.