יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

הצלצול הוא בשבילי!

סיפרנו לכם בעבר על הקלות היחסית שבה אפשר להעלות מודעות וקמפיינים לנושאים מסוימים בטוויטר. מינימום השקעה – מקסימום תועלת.

עם החזרה ללימודים ברחבי העולם וגם באנגליה יזמה קרן Diana Award הבריטית, להנצחת המורשת של הנסיכה המנוחה, קמפיין טוויטר נגד אלימות בבתי הספר.

על פי מחקר של הקרן, שמאמינה ביכולתם של בני נוער לשנות את העולם, למעלה ממחצית מהתלמידים עוברים התעללות כלשהי בתקופת בית הספר.

במסגרת הקמפיין קראה הרשת למשתמשי הטוויטר לשתף תמונות שלהם מימי בית הספר בצרוף ההאשטאג BackToSchool# ולתרום עצה מנסיונם, שתסייע לתלמידים שחווים אלימות או נתונים תחת אווירה כזאת.

מטרת הקמפיין היא כמובן לעורר מודעות לנושא וגם לעודד בני נוער להתלונן לצוות בית הספר כאשר מציקים להם.  כמה סלבריטאים בריטיים נקראו לדגל ושיתפו פעולה עם הקמפיין שזכה לסיקור נרחב באתרים דוגמת האפינגטון פוסט, Mashable ועוד.

שתהיה שנת לימודים מהנה לכולם.