אם לנעלי הבית היו גלגלים - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

אם לנעלי הבית היו גלגלים

שלט טלוויזיה שחוזר ברוורס למקום? חלומה של כל מנקה, מציאות של אורחי מלון ביפן

אחרי שסיימו להטמיע את הטכנולוגיה של החנייה העצמית ברכביהם, יצרנית הרכב היפנית ניסאן החליטה לצאת במהלך שיווקי יוצא דופן שידגים את החידושים הייחודיים בחיי היום יום של האנשים.

מי שנבחרו לקחת חלק במהלך הזה היו אורחי מלון "פרופיילוט פארק רייקאן" ביפן שהתבקשו להשאיר את הנעליים שלהם בכניסה לחדר ולעבור לנעלי הבית המיוחדות שסיפקו להם במלון.

מה שמיוחד בנעליים האלה הוא שבפקודה קצרה הן מתחילות לנסוע ו"מחנות" את עצמן בנקודת היעד שלהן בסוף השהות של האורחים במלון.

למרות שמדובר בסך הכול בכפכפים עם גלגלים קטנים, האורחים התלהבו מאוד מהמהלך, שיתפו אותו ברשתיות החברתיות וגם צולמו לקליפ של ניסאן שמשלב בין יכולות החנייה שלהם, ליכולות החנייה של אביזרים שונים במלון – המבוססות על הטכנולוגיה של ניסאן.

אלא שהמהלך הזה לא נגמר רק בנעלי בית – במלון אהבו את הקונספט, והחליטו להטמיע אותו גם באביזרים נוספים. כך תוכלו להסתכל על שלט הטלוויזיה שחוזר לבד למקומו, שלט המזגן ובהמשך לחדרניות באמת כבר לא יישאר מה לעשות במשמרת שלהן.

אמנם הטכנולוגיה קיימת אצל לא מעט יצרניות רכב, אבל בעזרת המהלך הקטן והחכם הזה הוכיחו בניסאן שעדיין אפשר להפתיע ולהדהים בה את הקהל.