איך להתקמבק – שיטת היוטיוב - יוניק | Unik

יוניק היא חברת יחסי ציבור רב-תחומית, אשר עוסקת בקידום מותגים, רעיונות ואנשים, ומשפיעה כך על המציאות, לטובה

unik is an interdisciplinary PR firm which promotes
brands, ideas and people to impact reality for the better

איך להתקמבק – שיטת היוטיוב

קלסיקה לעולם לא נעלמת, רק ממציאה את עצמה מחדש, זאת כנראה הסיבה שנעמי קמפבל, דוגמנית העל משנות ה-90, פותחת ערוץ יוטיוב משלה, הימור: אין מי שלא רוצה להיות.

לא באמת משנה אם נקרא לזה קאמבק, מיתוג מחדש או תחיית המתים, נעמי קמפבל, בת ה-48, שוב עושה כותרות והיא כאן כדי להישאר. אם בשנות ה-90 פרץ לתודעה המקצוע הנחשק – דוגמנית על זה לא פחות בזכותה. אז אמנם ביוטיוב היא כבר לא תהיה פורצת דרך, אבל זו כנראה הדרך הכי פרגמטית להישאר עם היד על הדופק. תכירו את "להיות נעמי", בו כל פוסט יישתף אתנו חלק מחייה הזוהרים של דוגמנית העל לשעבר – מסעות, חברים וכל מה שקורה מאחורי הקלעים של המותג, סליחה הפרסונה.

קמפבל משדרת נינוחות יוצאת דופן יחסית למישהי שתכל'ס כבר מיצתה את חיי הזוהר, בטיזר לפני פתיחת הערוץ היא אמרה: "הייתי דוגמנית על, אקטיביסטית, חברה של אנשים מדהימים שחיו בימי חיי, נקטלתי ודברו בשבחי, אבל בתוך כל זה תמיד נשארתי נעמי".  זה לא סוד שקמפבל רוצה להירשם מעל דפי ההיסטוריה לא רק כדוגמנית על אלא כ"יוזמת תרבותית", מושג מספיק עמום כדי שאף אחד לא יבין, אבל כולם יהנהנו בהבנה.

אולי בכלל צריך לקרוא לזה פרק ב', נעמי קמפבל, דוגמנית העל בת ה-48, החליטה לעשות שינוי בקריירה, לנצל את ארגז הכלים שצברה משך 20 שנות דוגמנות, לשכלל יכולות ולהישאר רלוונטית מתמיד – רואים? הכל עניין של פרזנטציה, בכל זאת דוגמנית על שמנסה לפרוץ שוב בערוץ יוטיוב יכול, לאנשים מסויימים, להישמע קצת, איך לומר? פאתטי. אנחנו, כפי שבטח הבנתם, בצד המפרגן כי קלאסיקה נשארת קלסיקה, עם ניקוד, בלי ניקוד, על ווג או ביוטיוב.

שנאמר – תהיו נעמי:
https://www.youtube.com/channel/UCK31LlyXHUjTr1kGQiqn3xA